sunnuntai 22. tammikuuta 2012

"First of all, we're not strangers"

Blogin pitäminen selvästi kannattaa, kun näitä fanilahjoja alkaa tippumaan jo blogin kolmannesta elinpäivästä lähtien...


Ihan normaali päivä töissä kun yks ukkeli moikkaa mua tosi innostuneen näkösenä ja iskee mulle tän pussin kouraan. Se oli jotenkin epämääräsesti tutun näkönen ja muistinkin sitten, että sama pappa oli jutellut mulle jotain jostain suklaista jo ennen joulua. Se on kuulemma käynyt tässä baarissa jo 30 vuotta ja edelleen tuntee olonsa niin kotoisaksi, että haluaa kiittää työntekijöitä aina kerran vuodessa. Awws! (Tosin meidän reflabaari ei oo ollut olemassa läheskään kolmeakymmentä vuotta, mutta kaunis ajatus silti...)


Kysyin siltä sitten, että mikä saa sen ostelemaan lahjoja melkein tuntemattomille ja vastaus oli: "We're not strangers!" Joko mun pitää alkaa tosissaan treenaamaan mun nimimuistia, tai sit meillä on vaan vähän eri käsitys sanasta tuntematon. Suklaat on kyllä jumalaisia ja piristi päivää! (Alex on kyl murissu mulle koko aamun, kun sen mielestä miehellä joka ostelee suklaarasioita vieraille naisille voi olla vaan yksi asia mielessä...)


Mutta se siitä!

Eilen inspiroidun niin tulisesti erään supersuositus bloggaajan aamuisista brussikuvista, että raahasin Alexin siltä seisomalta leipomoon ja kauppaan. Okei no sisällytetään verbiin raahata se, että ensin aloin parkumaan koska Alex ei innostunut mun brunssista, sitten riideltiin ja mökötettiin hetki ja lopulta oltiin niin nälkäkuoleman partaalla että tehtiin sopu ja kipitettiin kauppaan.




Ja oikeesti miten hyvää! Pääsin tässä samalla toteuttamaan tän mun pitkäaikaisen perverssion kuvata aamupalani ja esitellä se julkisesti. Nyt vasta ymmärrän tän ruuan kuvaamisen maagisuuden, se on jotain kivointa ikinä! Nää kuvat on ehdottomasti mun valokuvaajauran huipentuma ja suunnittelen jo kehystäväni ne tohon telkkarin yläpuolelle.

Nyt vois alkaa valmistautumaan töihin, oon ensimmäistä kertaa ihan ypöyksin pitämässä puljua pystyssä ja jännittää hiukan!

P.s Sanni ja Saija muisk! Ihania kommentteja vikaan postaukseen. Aletaan suunnittelee jotain pacosin pimujen reunionia!

2 kommenttia:

  1. eii mulle iski semmonen aamupalanhimo, vaikka pitäis syödä iltapalaa. eikä meiltä löydy noita herkkuja. aargh, pakko päästä brunssille pian !

    VastaaPoista
  2. Joo eli siis pääsin tavoitteeseeni ja laitoin vahingon kiertämään ^^ Toi on kyl yllättävän kallista lystiä... mut joo olipa ihanaa!

    VastaaPoista